Odličnost našega dela moramo negovati
Strokovno delo zahteva veliko znanja, ki ga ves čas nadgrajujemo. Večinoma se pri tem osredotočamo na znanja, ki koristijo »našim uporabnikom«, tistim, ki jim namenjamo naše storitve.
Vendar se izkaže, da kljub visoko profesionalnemu znanju zaposlenih v mnogih primerih umanjkajo pomembne veščine in znanja, ki nam pomagajo pri uspešnosti lastnega delovanja, kar je dolgoročno izjemnega pomena za kvaliteto našega dela.
Upravljanje komunikacij in konfliktov
Gotovo se s tovrstnimi izzivi srečujete tudi v vaši organizaciji, pri vašem delu in vodenju. V interakciji se med zaposlenimi v delovnem procesu pojavljajo izzivi, ki nerešeni povzročijo dolgoročno vidne posledice pri osnovnem delu in poslanstvu organizacije. Rešitev je svetovanje na področju upravljanja s konflikti, razvoja učinkovite komunikacije med zaposlenimi in s strankami ter oblikovanja delovnega okolja, ki bo omogočal zadovoljstvo vseh vključenih.
Uvajanje sprememb, motivacija
Uvajanje sprememb v organizaciji, ki zahtevajo prilagoditev delovnega kolektiva je vsakodnevna realnost. Ob tem se je potrebno zavedati, da je uvajanje sprememb proces. Le ta zahteva, da vplivamo na nove načine razmišljanja in čustvovanja pri zaposlenih.
Pri tem je pomembno opredeliti jasno strategijo komunikacije in vodenja zaposlenih, ki bo vplivala na njihovo visoko učinkovitost, zavzetost, inovativnost in s tem na dolgoročnost sprememb.
Kako izkoristiti obstoječe stanje za doseganje ciljev?
Tako, da iz ugotovitev in vedenja o naši organizaciji ustvarimo možnosti, da se razvijemo in postanemo boljši.
Coaching v organizaciji
Zaposleni potrebujejo pozornost in občutek, da je njihovo delo pomembno; zato je v razvoju sodobnih organizacij postalo kontinuirano, ciljno usmerjeno in partnersko spremljanje posameznika nepogrešljiv del razvojnega procesa.
Na katerih področjih je smiselno sodelovanje v obliki coachinga:
- Se pri delu srečujete z izzivi, ki jim niste kos?
- Želite preseči trenutne vzorce razmišljanja, ker menite, da vas omejujejo?
- Se vrtite v krogu in ne vidite pravih rešitev?
Glavni cilj coaching procesa je zmanjševati ovire do ciljev in tako zagotoviti kar se da veliko uspešnost posameznika, torej mu pomagati, da v polnosti uporabi svoje potenciale: pri razreševanju konfliktov, soočanju s stresom, soočanju z novo vlogo v organizaciji, doseganju večje samostojnosti, postavljanju ciljev.
Coaching v organizaciji je namenjen podpori posamezniku ali skupini/timu, seveda tudi vodji.