Šolarji so že dodobra »okusili« šolske klopi in knjige, še malo pa se bodo začele prve letošnje počitnice. To je seveda razlog za veselje, pri mnogih učencih pa tudi vzrok velikega stresa, saj imajo koledarje že polne »napovedanih« preverjanj znanj.
Preverjanje znanja je vir manjšega ali večjega stresa pravzaprav pri vseh šolarjih. Do določene mere je tudi vznemirjenost del procesa učenja in doseganja rezultatov.
V primerih, ko stres učenca ohromi do te mere, da ni več sposoben pokazati svojega znanja, je potrebno ukrepati in se odločiti za pomoč. Prevelik stres učencu ne škodi le zaradi »nižanja ocen« pač pa se posledice kažejo tudi v njegovem psihičnem in fizičnem zdravju.
Ena od možnosti podpore za boljše obvladovanje stresa je vsekakor vizualizacija.
Metoda vizualizacije omogoča učencu »predpripravo« na preskus znanja, v kateri predvidi in z vizualiziranjem podoživi možne scenarije in se tako na dogodke in preizkušnje že vnaprej pripravi. Gre za preigravanje možnih scenarijev, vajo, s katero ne utrjujemo le znanja, temveč si damo možnost, da v dogodek preverjanja znanja »vstopimo« in se nanj pripravimo; dobesedno se postavimo v situacijo, ki nas čaka in tako damo možnost naši percepciji, da stresno situacijo podoživi v »varnem okolju«, kjer so možne napake in popravki.